سایت مهندسین و دانشجویان عمران

سایت مهندسین و دانشجویان عمران

فایلهای کاربردی مهندسی عمران
سایت مهندسین و دانشجویان عمران

سایت مهندسین و دانشجویان عمران

فایلهای کاربردی مهندسی عمران

گزارش تصویری مراحل نصب ابزار دقیق در سد های خاکی

تامین آب مورد نیاز بشر یکی از مشکلات جوامع انسانی است و یکی از روشهای رفع کمبود آب مهار کردن آبهای سطحی است. احداث سد یکی از راهکارهای رفع این مشکل بوده و به دو نوع اصلی بتنی و خاکی اجرا می‌شوند. سدهای خاکی به علت رفتار مناسب در مقابل زلزله و در دسترس بودن مصالح ساخت، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند


 
از آنجا که مشاهده و ثبت رفتار سدهای خاکی طی مرحله ساخت و در دوران بهره‌برداری اهمیت بسیار زیادی دارد، از این رو به منظور دستیابی به این هدف، وسایل و ابزار مناسبی در پی، تکیه‌گاه‌های جانبی، بدنه سد و سازه‌های جانبی نصب و داده‌های حاصله به صورت مستمر مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد. داده‌های ثبت شده توسط این ابزارها می‌تواند مورد استفاده طراحان سد و مسئولان بهره‌برداری قرار گیرد و در صورت وجود احتمال وقوع خطر، هشدار لازم را جهت پیشگیری به مسئولان بدهد. وجود این نوع اطلاعات علاوه بر ارزیابی رفتار فعلی سد، ارزیابی صحت پارامترهای پیش بینی شده در مرحله طراحی را ممکن ساخته، مبنای علمی دقیق‌تری را برای طراحی سازه‌هایی که در آینده ساخته خواهند شد، در اختیار طراحان و مهندسین قرار خواهد داد.

این تحقیق بصورت پاورپوینت و در 126 اسلاید به جمع آوری مطالب مفید و آموزشی مراحل نصب ابزار‌دقیق در سدهای خاکی می‌پردازد.

کد فایل : 1086  (پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرارمی‌گیرد همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد‌شد.)      

دریافت فایل


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد